Salam Aidilfitri!!


Salamz..

Syukur Alhamdulillah dipanjangkan usia.. Syawal datang lagi untuk kita rai dan nikmati bersama keluarga tercinta dan sahabat handai. Di Syawal yang mulia ini, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pengunjung setia Djdiddy.blogspot… semua sedara mara tak kira ler kat mana pun korang berada.. seterusnyer kepada warga SKNE.. Kak Yana, Ozey, dan Alip.. kepada rakan-rakan STS yang dengar2nyer dah balik ke kampung halaman (tapi batang hidung pun aku x nampak lagik nie) untuk beraya.. kepada ex UUM.. kepada rakan-rakan IPKS dan kepada semua umat Islam seluruh Malaysia..

Di sini sepuluh jari kususun memohon kemaafan zahir dan batin.. ye la batin tu manala tau ada yang tersentap dengan kelaseran aku nie.. pastu kaedahnyer simpan dalam hati.. tuh kira batin ler tuh.. sesuatu yang tak nampakkan.. Moga-moga dengan kemaafan dari kalian, raya ini lebih bermakna buat aku. Kepada musuh-musuh aku.. cepat2 ler korang minta maaf dengan aku.. hehehe.. aku dah ringan hati nak memaafkan kalian… meh cepat…jangan sampai aku berubah hati..

Ok.. kepada sahabat handai yang dekat2 tuh.. jemputla ke rumah terbuka aku pada Raya Kedua bermula pukul 9 pagi – 9 malam. Sekali lagi.. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin..

~ by phyneballerz81 on September 30, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: