Tiba Di Sini!!

Mari.. Mari.. Marila Mengundi!! Hari nie 08 March 2008 merupakan PilihanRaya yang keberapa pun aku x tau (maklum.. warga Indon.. memang x amik kesah sangat pasal apa yang berlaku kat Malaysia).. Apa pun.. aku baru jer tiba di bumi Sandakan yang tercinta.. yang indah nan permai… tepat kul 8:10 pagi tadi.. huhu… Sesampainyer kat rumah.. tetiba plak kena ajak pegi rumah sedara meninggal dekat Tawau.. haiyoo… Biar benar.. ye la.. kan baru jer sampai.. penat pun x abes lagi.. dah kena drive.. tapi memandangkan sedara… semua tuh tolak tepi.. al maklumlah.. “saya yang menurut perintah” lah katakan.. So memandangkan memang tak sempat nak wat aper-aper.. nak mengentrykan sebarang entry pun rasanya tak berkesempatan.. so KIV dulu la ek.. aku nak bertolak dulu. nantikan kepulangan aku ek… Daa….

~ by phyneballerz81 on March 8, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: