Cafe Palmelia – Dinner

Nah.. Seperti yang dijanjikan.. malam nie kononnya nak mengupdate la sket2.. maklumlah.. besok dah kembali ke dunia tak bertamadun.. jadi malam ni nak puas-puas surfing dulu..
1
Pagi tadi.. lepas jer balik dari cc.. terus member2 nie ajak pegi Daesim Mart membeli belah barangan dapur.. tapi memandangkan semalam lagi aku dah beli.. so aku rasa sementara nak tunggu diorang berbelanja.. baik aku balik bilik.. ada keje lagi nak disetelkan.. lepas jer diorang berbelanja.. terus diorang amik aku kat hotel.. nak pegi Body Shop.. ikutkan perancangan tuh memang nak beli perfume Activist tapi rupanya dah diberhentikan pengeluarannya.. atas sebab aper tak tau ler.. kalau nak kata tak dapat sambutan.. uikss… memang ramai sangat penggemar Activist nie.. last-last tak beli aper..
1
Pastu pi patah balik lagi ke Wisma Sanyan.. boringkan.. so jalan-jalan jer kat situ. Depa ni nak cari vcd karaoke.. tapi hampeh.. tak der satu pun yang dibeli.. pas round2 lebih kurang sejam lebih kat sana.. kami pun terus ke Premier Hotel nie untuk dinner.. ni ler makanan yang diorder.. dan memandangkan selera makan pun agak tak berapa nak ada.. so makanan sedap pun jadi ala-ala tak sedap.. huhu..









~ by phyneballerz81 on March 1, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: