Buhsan!!

Holaa
1
hye haluuu… apa citer nie?! Aduh.. skang nie aku tengok macam dah makin ramai plak mai masuk blog aku neh.. apa pun thanx a lot.. hehe.. pada sapa-sapa yang berkenaaan yang penah aku kutuk-kutuk.. hina caci maki segala dalam blog nie.. kalau korang tetiba terbaca… Nah.. nasib badan ler ek.. tak bleh nak wat aper ler.. terima ler dengan hati yang redha tulus mulus yang halus yang tulus okies.. saper tak kenal aku.. mulut haprak.. cam bangsat.. huhu.. (aiks.. tagline ker neh?!… sebangsat-bangsat mulut aku nie.. masih ramai lagi yang sayang ngan aku.. kah kah.. neway.. makaseh gak pada sesiapa jerk yang mempromotekan blog yang lama tak berhapdate.. bersawang habis neh… ni si Ozey punya angkara la nie..!! ngeh3x..
1
Yes.. Yes.. akhirnya.. Sabahan juga jadi juara One In A Million… even though she doesn’t have the ‘packages’ as an artiste, that can be mould, but she has something not many singers in m’sia have – the voice and the clarity of her pronunciation and those feelings she ‘wrapped’ in her songs.. (sekadar memetik comment bebudak *4m) ..gadis kampung pun gadis kampungla… harus pasnie ayu cakap.. “ada aku kesah?”.. apa pun… congrates…
l
Erm.. hari nie tersangat ler bosannya.. bangun-bangun jer tido pas bergayut ngan buah hati pengarang jantung.. terus pi cari kedai hamster berekor panjang (kononnyala..).. tapi x jumpa pun.. ngeh3x… so terus ler berlegar2x sekeliling Plaza nie.. window shopping la katanya.. tapi harus terbeli juga barang-barang yang tak sepatutnya.. dah penat.. stay so sementara menunggu si Ozey nie bergayut.. aku pun melepak kat cc mengupdate blog.. actually tak tau aper nak tulis nie.. tapi demi tak menghampakan permintaan peminat-peminat yang nak mengikuti catatan perjalanan harian aku.. Nah.. amik ko.. Eh.. aku nie artis ker?! Oppss…
1
Ok ler.. kita bersiaran lagi di malam nanti.. time tuh baru banyak bahan nak update.. wokey.. Daa....

~ by phyneballerz81 on March 1, 2008.

Leave a Reply

 
