Let’s Join!!

Huh.. daripada aku melayan sangat hati aku yang lara tak lara nie.. baikla aku bersuka-suka sementara menunggu hasil “usaha” aku untuk melihat “orang yang tak tau diuntung” tuh merasa apa yang aku rasa… hah… MERASA!!!


Aku pun dengan si Ozey nie terus melepak kat Bamboo Coffee House kat Premier Hotel nie.. bosan gila babai.. dah ler pegi CC tadi lembab semacam.. cam hanjeng.. satu lagu aku download amik masa 45 minit.. tak ker hanjeng namanyer tuh..? dan kebetulan memang dah lama mengidam nak makan kek.. terus memperhambakan diri di
coffee house nie.. al maklumla.. Sibu jer pun… ader ker Secret Recipe segala..huhu.. bagus lagi la kat sdk nun.. berlambak cake house yang ala-ala secret recipe.. rasa pun sebijik.. so memandangkan kat sini tak der pilihan.. terpaksa la jugakkan..

Ni dia yang kitorang order… jemput sekali…

Strawberry Cheese Cake

Tiramisu Cake

Cappuccino Ice Blended

Hot Cappuccino

~ by phyneballerz81 on January 26, 2008.

2 Responses to “Let’s Join!!”

  1. Bila nak jemput saya?

  2. haha…
    jemput ko?!
    bukan ker ko bleh datang sendiri

Leave a Reply

 
