Sabar…. 1 Hari Lagik!!

Wah.. tinggal sehari jerk lagik.. tadi si ladybird dah sms dah.. dia kata dia tau aper benda yang dok tunggu nie.. hehe.. tetap nak berahsia neh!! sabar ler kay.. bukannyer lama lagik pun.. esok jerk.. tunggu ler.. pengisytiharannyer esok malam.. ye ye o nie..

So ari nie aktiviti aku cuma pi ke Giant.. (al maklumlah.. Giant baru..) tak penah jejak lagik nie.. nie 1st tym.. ok jugak la.. grand.. jalan² lebih kurang sejam kitorang pun satu family pi tapau pizza hut.. ye la.. tengah lapar jugak tym tuh.. hajat di hati pi Giant tuh nak cari racun tikus Fumakilla.. tapi punyer ler sebesar alam pasaraya tapi haram tak der jual… bukan aper.. kat ulu sana aku pakai racun nie bubuh kat celah bedah umah aku.. abis tikus semua larikk.. tuh yang nak try plak kat umah nie.. banyak giler tikus.. sampai baju Giordano aku yang baru beli tuh dia makan sampai koyak.. geram betul aku.. rumah yang tertutup rapat mcm nie pun dia bleh masuk.. (kacip fatimah sangatkan).. pelik betul.. sayang sangat baju baru aku.. huh!! Pas dari Giant.. terus balik umah.. sebab ari nie.. berderet jemputan kahwin mak aku.. jadi nak tak nak terpaksalah balik awal..

tuh jerk laporan hari nie.. !! hehe

~ by phyneballerz81 on June 1, 2007.

Leave a Reply

 
