Sabar…. 3 Hari Lagik!!

Wah.. punyer ler membuat countdown bagai nak rak.. suka aku ler kan.. blog aku.. kalau tak nak baca.. tolong tutup mata.. kwang3x.. ini lah namanya takder keje carik keje.. ye la.. bagi mengelakkan blog menjadi usang.. menjadi busuk..menjadi bangkai segala.. maka perlulah ada elemen pembaziran mcm nie.. ye dok..

walau aper pun.. tak sabar rasanya nie nak menunggu 3 hari lagik.. pejam celik pejam celik tak rasa dah tiba waktunyer nanti neh..

Oh ye.. nasihat kepada pembaca blog nie ek.. kalau ader yang tak berkenan di hati korang pasal ruangan atau entry kat dalam nie.. sorila k. lagipun aku rasa tak perlu la nak meminta maaf segala seperti aku membuat kesalahan yang besar adanya… pesan aku satu jerk.. kalau terasa mcm sakit ati jerk baca blog nie.. tak yah masuk k.. cari blog orang lain kalau teringin sangat nak baca… banyak lagi blog² ilmiah korang leh baca.. (ditujukan khas kepada saper² yang merasakan dirinya adalah orang yang diperkatakan..) huh!!

~ by phyneballerz81 on May 30, 2007.

Leave a Reply

 
