Dafi!!

Hah.. tetiba jerkan buat entry tajuk ‘Dafi!!”..

Ok guys.. sori lama tak updatekan blog… al maklumlah.. jauh yang teramat.. sebulan sekali baru gi cc.. apa-apa pun.. banyak gak yang aku nak kongsi bersama nie.. citer pasal sekolah.. citer pasal af.. hehe.. tapi mcm tak sempat jerk nie.. walaubagaimanapun.. pada masa akan datang.. aku akan citerkan lagi pengalaman kat sekolah.. citer pasal Penolong Kanan HEM yang macam hanjeng!! tuh ler.. hari-hari makan babikan.. sebab tuh muka dan hidung pun dah jadi macam babi… wakakak… PKHEM aku buta IT.. jadi dia tak tau nak buka blog aku nie… hahaha… kalau dia terbaca pun satu hari nanti.. nasib ko ler ek…

Kepada peminat² di luar sana.. (ader ker peminat?!) jangan lupa AFUNDI DAFI ok.. hehe…!!

~ by phyneballerz81 on April 27, 2007.

One Response to “Dafi!!”

  1. hakikatnya dafi tetap seorg hadek2 @ hakaq yg ketandusan kasih syg seorg jejans meletop katanyer.. huhuhu..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: