Friendship?!

Hi geng.. bertemu lagi..


wallpaper kat seblah ni aku buat dah lama dah.. sejak di kampus lagi.. time nie memang baik sangat ler dengan akuez n dinvivi.. selalu lepak sama-sama dalam bilik akuez.. study sama-sama.. selalu berjaga malam tak tido sampai ke pagi borak-borak.. kadang time tengah malam tuh ler line wireless kuat sangat.. so amik chance la untuk surf internet..

lagi best.. ada pet tu yang akuez n aku bela.. haha.. memang lucu gak ler.. memang kejam sangat.. dah ler seminggu bagi makan sekali jer.. tuh pun roti.. kadang biskut kering.. mana la menatang tuh makan.. bukan makanan dia pun.. dah tuh plak tak bagi minum air.. tapi pelik betul.. time pi btn tuh.. tak bagi makan hampir seminggu.. tak mati-mati lagi pun menatang tuh.. memang kuat sungguh la nyawa dia.. masuk tuh rasanya dah 2 minggu lebih dia tak makan.. kesian gak..

nak tau tak menatang aper tuh?! hehe.. itulah scorpion.. hehe.. dari situ terfikir jugak.. memang nyawa scorpion ni panjang dan tahan ker walaupun tak makan..? tapi ada gak rasa kebenarannya sebab orang yang berzodiac scorpio pun memang tahan.. maksud tahan di sini bukan tahan tak makan.. tapi tahan tukul.. tahan fitnah.. orang buat macam-macam pun kat dia.. dia masih bleh tahan lagi.. saper ler ek yang berbintang scorpio tuh?! Ermm…

Tapi masalahnyer bukan pasal scorpion nak cakap kat sini.. cuma nak cakap pasal persahabatan yang terjalin antara budak bertiga dalam pic tu.. adakah masih lagi kekal sampai sekarang setelah masing-masing bawa haluan masing-masing.. atau bagaimana?! Jawapannya… Tunggu!!!

~ by phyneballerz81 on December 17, 2006.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: